vrijdag 30 juli 2010

Motoragent door het stof!

En jawel, vanmorgen om 7.40, ik zou eindelijk eens een keer op tijd op mijn werk kunnen zijn, kwam mij een politiemotor tegemoet in de bebouwde kom van Julianadorp. Ik reed keurig op de rijbaan met gangetje 45 zoals het een goed Quest rijder betaamt.

De motoragent gaf te kennen dat ik op het fietspad moest, keerde om en hield me staande. Toen hij bij hoog en bij laag volhield dat ik echt op het fietspad hoorde, heb ik hem mijn telefoonnummer gegeven en ook gevraagd of ie nogmaals een algemene email wilde rondsturen naar het korps zodat ze me voortaan met rust laten.

En ja hoor, even geleden belde hij, met excuses en dat hij vandaag toch wel wat geleerd had van mij. Ik ga weer eens een kopietje uitdraaien van artikel 2 want dat had ik niet bij me.

Ben beniewd of ie naar me zwaait de volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten