zondag 8 mei 2011

Quest 396 te koop

Het is bijna zover. In juli wordt mijn nieuwe Carbon Quest afgeleverd en dus ga ik na 16 maanden al weer afscheid nemen van Quest 396.

De Quest is nieuw aan mij afgeleverd door Velomobiel op 13 februari 2010. Als niet standaard opties zitten er extra grote remtrommels in, een tweede spiegeltje en een groter voorblad (57) dan standaard. Alle gebruikelijke zaken zoals LED verlichting, een B&M Cyo koplamp, NiHm accu met lader, LED richtingaanwijzers, toeter en bel zitten er verder op.

Ik gebruik de Quest bijna dagelijks voor woon-werkverkeer van Bergen naar Den Helder. Zowel thuis als op het werk staat hij overdekt. De kilometerstand is ruim 14000 op dit moment, in juli zal dit ruim 16000 zijn.

Ik heb er geen aanrijdingen mee gehad of schuivers mee gemaakt. Er is wel wat kleine lakschade rechts voor door een agressief hondje. Dit zal onzichtbaar gerepareerd worden voor verkoop. Technisch is de Quest ook in prima staat. Voor verkoop zal ie nog in service gaan bij Velomobiel.

Dat ie hard kan kun je lezen in mijn blog, met een top van 65 km/uur op de vlakke weg (wel wind mee).

Geïnteresseerden kunnen bieden door een reactie achter te laten of me te emailen. Hoogste bieder mag 'm hebben.











Geen opmerkingen:

Een reactie posten