woensdag 29 juni 2011

Afscheid...

Vandaag was het dan zover. Ik heb Quest 396 van Hoorn naar Dronten gefietst om hem daar achter te laten voor een servicebeurt. De nieuwe eigenaar komt 'm dit weekend ophalen en zal, zoals ik hem deze week schreef, één van de hoogtepunten in zijn leven meemaken: hij wordt eigenaar van zijn eerste Quest.

Jan Reus had een prima job gedaan en hij zag er weer prachtig uit (zie foto op blog van Kees van Hattem).

Tot Enkhuizen fietsten Kees van Hattem en Wim Schermer mee. Bij de dijk ging Kees terug richting huis en Wim en ik vervolgden onze weg met gezwinde spoed! En passant op de dijk gewoon 71 km/uur gehaald op de vlakke weg (wel met wind mee) en sowieso zetten Wim en ik een gemiddelde snelheid neer op de dijk van ver boven de 60 km/uur. Dat moet wat worden als ik de nieuwe Quest heb, die 10 kg lichter is. Helaas laat ie nog even op zich wachten zo heb ik vandaag begrepen. Het zullen zware weken worden met al dat wachten.

Kilometerstand Quest 396 (sinds 13 februari 2010): 16086

Geen opmerkingen:

Een reactie posten