zaterdag 9 april 2011

Is bier het geheim?

Gistermiddag lekker geborreld na vijven op het werk zoals iedere vrijdag en toen met 3 biertjes op naar huis gereden. Zijwindje vanuit het westen en met een rotgang naar huis.

Kwam uiteindelijk uit op een gemiddelde van 44.4 km/u van Den Helder naar Bergen en zat voor het eerst net onder de 45 minuten. Nieuw record. Kwam het door het bier, door de chippies die ik erbij had of door de euforie omdat het gewoon zo gezellig was?

Overigens, als iemand van jullie eens in de buurt is op vrijdagmiddag rond een uur of 5, aarzel dan niet om je fiets binnen te parkeren en even naar boven te lopen om ons te vergezellen voor een drankje he! Texelstroomlaan 82d.

Prettig weekend vanuit Madrid (paar daagjes Mallorca).

René

2 opmerkingen:

  1. Beste René. Bekent is dat er in de vroege jaren tijden van de Tour de France zelf champagne en cognac tijdens de ritten in groet hoeveelheden ingenomen werd. Voor mij werkt het niet ! Deze week rijen we weer naar Dronten, mogelijk op woensdag. Groeten Kees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja, zo is iedereen weer anders. Ik had champagne bij mijn ontbijt vanmorgen en ik ga dat iedere dag doen t/m woensdag (zit in 5 sterren hotel op Mallorca). Woensdagavond pas weer thuis dus woensdag fietsen zit er niet in.

    René

    BeantwoordenVerwijderen