donderdag 13 oktober 2011

Proefritje over de dijk

Mijn vrouw is op het lumineuze idee gekomen maar eens een Wellness weekend te organiseren en wel aankomend weekend. Dit vindt plaats in Emst op de Veluwe.

Ik heb, zoals dat gebeurt in relaties, onderhandeld en er is uitgekomen dat ik zaterdag ochtend op de fiets naar Emst ga via de dijk Enkhuizen - Lelystad en dan zondagmorgen van Emst naar Lelystad fiets om mee te doen aan de LEL. Dit zal mijn prestatie zondag niet ten goede komen maar ik heb geen tijd om te verbeteren van vorige jaren dus ik doe het toch maar gewoon zo.

Heeft er iemand zin (Wim S.??) om alvast een krachtmeting te doen op zaterdagochtend, alleen Enkhuizen - Lelystad dan? Ik wil om een uur of 8 uit Bergen vertrekken.

1 opmerking:

  1. Hi René,
    Zaterdagochtend ben ik bij Jan Reus voor weer een serie nieuwe kappen. Daarna moet ik mijn wielkappen passend maken.
    Zaterdag is een rustdag. Als ik me zaterdag zwaar zou inspannen, komt er zondag niks van terecht.
    Wij zien elkaar zeker zondag.
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen