woensdag 18 januari 2012

Wilde rit zonder stormstrip

Zo! Beetje turbulentie onderweg! Een kleine windkracht 7 tegen / van de zijkant met slagregens en een gemiddelde van 32 km/uur, zo traag ben ik nog nooit geweest. Geen stormstrip maar eigenlijk voelde het wel goed.

Vanmorgen al lekke achterband (gisteren ook al) dus de oude Super Moto, die ik 2000 km geleden even rust heb gegeven maar weer erom gelegd. Leek vanmorgen wel ineens sneller te gaan en gladder te voelen dan met de Furious Fred die er om zat.

Nou ja, zolang we geen winter hebben kan ik ook maar beter met de Super Moto blijven rijden. Nu eerst boerenkool om de brandstof weer aan te vullen!

René

2 opmerkingen:

  1. Hi René,
    Hoe laat was je vandaag onderweg? Volgens de meteogegevens van Den Helder waaide het nauwelijks.
    Waarom heb je de stormstrip er weer afgehaald?
    Groeten,
    Wim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ging rond 17.30 weg maar het waaide echt hoor! Heb de stormstrip eraf gehaald omdat het weer wel rustig leek. Helaas van korte duur. Ik ga 'm er weer op doen voor de rit voor morgenochtend. Alhoewel, er zijn natuurlijk grenzen: windkracht 7 met windstoten naar 8 en daarbij regen.

    Morgenochtend beslis ik of ik mijn echtgenote voor een dag van de auto beroof of niet...

    BeantwoordenVerwijderen