woensdag 29 januari 2014

Buiten ijs- en ijskoud, in de Quest heerlijk warm

Wat is een Quest toch geweldig! Windje 6 uit het oosten, -1 graad, windchill factor maakt het nog veel kouder, maar met racekap op cruise ik met 42 km/uur in alle comfort van Den Helder naar Bergen. Mijn rijdende huisje voelt heerlijk warm. Het blijft ook wat langer licht 's avonds en dat is ook heel prettig.

Er vanuit gaande dat er nog meer comfort in de Velotilt zit, zou je toch bijna gaan overwegen verder van het werk te gaan wonen om iedere dag nog langer te genieten van de rit?!

4 opmerkingen:

  1. wacht maar 532 tot je net zoals ik maandag een lekke band krijgt. ☺
    gr 533

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rene

    Waarom rij je niet over Petten?, doe je er wat langer over en hoef je niet weer te verhuizen ;-)
    is zoizo mooier dan langs de N9

    groeten, andre

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'k Geef het eerlijk en volmondig toe: dat is hèt grote nadeel van m'n open Scorpion trike. Maar wij gepensioneerde oudjes kunnen dan nog altijd gaan wandelen, en dat doen we dan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad. Lekke band zou niet lekker zijn en ik grossier er nogal in. Nu toch vrij nieuwe F-Lites eronder dus dat moet de kans weer kleiner maken.

    Over Petten rijden is inderdaad mooier maar ja, 's morgens wil ik toch zo laat mogelijk van huis en dan wordt het automatisch de kortste en meest efficiënte route naar het werk. Misschien met de Velotilt...

    BeantwoordenVerwijderen