woensdag 30 maart 2011

Carbon Quest in aantocht

Als ik de wachtlijst zo eens bekijk dan schiet het al aardig op. Mijn Carbon Quest staat op nummer 43 op de lijst en stijgt snel naar boven.

Zag net in een reactie op Wim's blog dat Thomas een Quest probeert te bemachtigen. En zo zijn er vast nog wel meer mensen.

Mijn Quest 396 komt te koop binnenkort (met herstelde hond schade uiteraard, zie vorige bericht). Hij is van februari 2010 en heeft nu 12.976 km op de teller staan. Supersnel, gisteren weer een 43.4 gemiddeld en net boven de 46 minuten van Den Helder naar Bergen (maar goed, dat ligt ook wel een beetje aan mij). In ieder geval kilometers lang rond de 50 km/uur, met een zwakke zijwind. Morgenochtend, met zuidwest 5 in de rug ga ik proberen dit record te verbreken. Ik zal verslag uitbrengen op mijn blog over deze poging.

Als er iemand is de die Quest al graag de zijne (of de hare) wil noemen als mijn nieuwe is gearriveerd, laat het weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten