vrijdag 3 februari 2012

Sneeuw

Heb behalve maandagmorgen niet gefietst deze week omdat ik telkens verplichtingen had die ervoor zorgden dat ik met de auto terug naar huis of verder moest. Vanmiddag kon ik het niet weerstaan derhalve maar erg snugger was dat niet.

Tussen Julianadorp en Schagerbrug was het 1 grote slippartij en in feite in Julianadorp zelf belandde ik bijna op de andere weghelft. De Furious Fred (Super Moto stond lek toen ik wegging dus meteen maar winterband erop) deed z'n werk verder meestal wel prima, dus na ruim 5 kwartier was ik toch veilig thuis.

Wel hele koude voeten trouwens...moet maar eens aan zo'n schoenkacheltje.

4 opmerkingen:

  1. hier , in julianadorp was de weg zo glad dat een busje de sloot is in gegleden, hij reed bijna niet
    het was niet eens in een bocht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik reed ook gewoon rechtdoor in Julianadorp toen het gebeurde (net ten zuiden van de laatste rotonde voordat je de polder in kunt op de Langevliet). De voorbanden raakten sneeuw en verloren hun grip. Gelukkig was de auto die van de andere kant kwam nog op redelijke afstand en deed de Furious Fred ook wel zijn werk uiteindelijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. rene, op die plek is ook het ongelukje met de dat busje gebeurd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zal wel een zelfde soort situatie geweest zijn dan. Hij had vast geen Furious Fred achterbanden.

      Verwijderen