maandag 28 juni 2010

Genegeerd door Juf Katje

Tja, wel op haar blog vertellen dat ze naar de fysio is geweest deze ochtend, maar vergeten dat ze bij Burgervlotbrug Quest 396 tegenkwam. Ik vind dat toch altijd wel het vermelden waard. Ik werd in ieder geval helemaal blij dat ik haar tegenkwam. We hebben gelukkig wel gezwaaid uiteraard.

Overigens werd ik op de terugweg vanmiddag uitgescholden door een wat oudere man op een racefiets die ik zeer ruim in een bocht passeerde. Ik dacht maar niet te toeteren om hem niet te laten schrikken, maar misschien had ik dat wel moeten doen want nu schrok hij volgens mij van het feit dat ik zo snel langs hem zoefde. Vast jaloers. Vraag me trouwens sowieso af wat al die wielrenners denken als we er met 10 km per uur meer langsrazen...

3 opmerkingen:

  1. Ze zal je wel gezien hebben hoor :) maar juf Katja reactie komt soms wat later zie http://wieringer-velomobiel.blogspot.com/2010/06/terug-in-nl.html
    Groet Cees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. snap zowizo niet zo goed waarom ze og op een racefiets zitten... ze willen toch zo snel en controletabel mogelijk van A naar B ? neem dan een fiets die lekker snel is:P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Beekie. Zowat met niets aan blijven ze op kleur, en een bekijks dat ze hebben !!

    BeantwoordenVerwijderen