dinsdag 19 maart 2013

Schakelfoutje...

Het zit niet mee. Eerst viel mijn voorwiel er bijna af doordat ik een ringetje vergeten was, afgelopen vrijdag schakelde ik net verkeerd en met een paar keer heen en weer trappen zat mijn ketting vast tussen beide voorbladen en stond mijn voorderailleur stang zo'n beetje horizontaal in plaats van vertikaal. Geen beweging meer in de trappers te krijgen.

Gelukkig was ik nog maar 20 meter van mijn vertrekpunt dus fiets maar weer geparkeerd en met de auto naar huis gegaan. Onderweg bedacht ik me dat dit me een keer eerder is overkomen en dat Ymte me toen heeft verteld gewoon de stang weer terug te buigen.

Nou, vanmiddag had ik tijd en met een beetje gewrik kreeg ik de stang weer in de juiste positie en kon ik naar huis met de fiets.

Nu hopelijk een tijdje geen pechverhalen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten